Vigtigheden af en brugervenlig og inspirerende online platform kan ikke understreges nok. I takt med digitalisering af mange virksomheders touch points er det vigtigt at kunderne får en god og positiv oplevelse ved at besøge virksomheders hjemmeside. Det er en kæmpe hjælp for virksomheder, at kunder i dag altid kan besøge virksomheden, lige meget hvor de befinder sig. Flere og flere gør brug af hjemmesider for at finde information og inspiration, og det er derfor vigtigt, at funktionerne og designet er brugervenligt og appellerende.
For at sikre brugervenlighed og overskuelighed på sin platform, kan man med fordel vælge en Umbraco løsning, som tilbydes hos Teasolutions.dk, og er en digital platform model. Umbraco kan anvendes i alle slags brancher, størrelse og kompleksitet af virksomhedens webindhold, og tillader virksomheder at opgradere og ændre platformen løbende.
Du kan ganske uforpligtende få en snak om Umbraco, hvis du overvejer at ændre dit online platform og få rådgivning omkring, hvordan den kan optimeres for at give den bedste kundeoplevelse muligt. Du skal bare udfylde en kontaktformular og angive navn, e-mail, telefonnummer, firmanavn og en kortfattet besked.
Hvorfor Umbraco
Fordelene ved at væge Umbraco løsningen til din platform er blandt andet:
- Et moderne og skalerbart content managament system (CMS)
- Ingen omkostninger til licens
- Stor popularitet med mere end 450.000 installationer af Umbraco
- Brugervenlig Back Office, så redaktøren let kan ændre/rette indhold
- Hurtig platform
- Mange muligheder for design
Med dansk oprindelse i 2000 har Umbraco været konstant under udvikling for hele tiden at optimere systemet. Med konstant tilføjelse af nye funktioner og opdateringer har man ubegrænsede muligheder for at realisere sine ideer og gøre sin platform så indbydende og inspirerende som muligt. Umbraco tilbyder derudover en komplet CMS løsning, da virksomheder har mulighed for at kombinere Umbraco med E-handel. Du kan få skræddersyet en E- handelsløsning, der passer præcis til virksomhedens behov og kunder. En sådan komplet løsning for en virksomheds online univers gør købsprocessen hurtigere og mere effektiv, hvilket også typisk reflekteres i salget.
Forskellige løsninger
Der er forskellige muligheder for et samarbejde med Teasolutions .dk. Du kan få hjælp til at udvikle en ny løsning eller overtagelse af en allerede eksisterende løsning. Den eneste forudsætning for at kunne få hjælp er, at systemet kan udvikles i Umbraco. Det kan det meste dog, da Umbraco er meget alsidigt.
Overvejer man at skifte sit nuværende website ud med en anden platform, er det vigtigt man føler sig i professionelle og trygge hænder, da det er vigtigt for virksomhedens brand, at alle touch points kommunikerer brandets værdier. Efter at udvikle en ny løsning er det mindst lige så vigtigt at personalet, der skal håndtere programmet, forstår hvordan man varetager driften og opdaterer indholdet for at få det bedste resultat. Du kan få meget mere information på linket højere oppe og se videoer af Umbraco introduktion, således du får et indblik i præcis, hvordan produktet fungerer, og hvilke muligheder det giver dig.